måndag 14 september 2009

Nu är det gjort

Jag tog tjuren vid hornen och bara sa vad jag tycker och känner, ämnet var redan uppe på tapeten så det var bara att "haspla" ur sig. Reaktionen var inte riktigt som jag väntat mig, utan lite bättre faktiskt.
Jag är inte helt ensam i det här, det finns fler viljor som vill.
Så nu ska vi börja ta tag i saker, reda ut och ordna upp. och vi kommer att få hjälp, det som jag har velat från böjan kommer nu att bli verklighet.
Vilken lättnad! Alternativet skrämde mig något så fruktansvärt och jag vill aldrig komma till den punkten i mitt liv. Jag tänker slåss med näbbar och klor för att det ska bli som vi vill ha det, som det verkar som alla andra har.
Det behövs bara lite kämparglöd, lite jävlaranamma! Hoppas att det inte bara är jag som har det.
Jag hoppas av hela mitt hjärta att det kommer att funka, jag vet att det kommer att funka, det måste funka! Det finns inget annat, jag vill inget annat.

8 kommentarer:

  1. Om det handlar om det jag tror så vad skönt för er. Hoppas verkligen att ni ska htta tillbaka.
    Kram

    SvaraRadera
  2. jag gissar på samma och håller tummarna hårt!!! KRAMAR!

    SvaraRadera
  3. Hallå vännen. Hoppas verkligen att det ska fungera denna gång. Bra att du kämpar, hoppas att den andra kommer kämpa lika mycket. Kram på dig.

    SvaraRadera
  4. *nickar*

    Ringde dig, inget svar.. ingen uppringing...
    Hur mår du? saknar dig!

    Pusslove!

    SvaraRadera
  5. Jag håller tummarna jag med. Kram

    SvaraRadera
  6. skickar en stor bamsekram! vet hur det är att sitta där! werre

    SvaraRadera
  7. Tänker på er! Tror att med din inställning kan ni gå långt i det ni vill förändra! Var ärliga hela tiden för det är AoO för ett lyckat resultat! (Vill också bara tillägga att ALLA har det inte perfekt även om det kan verka så utåt sett!! Så du ska inte känna att ni är ensamma! Jag har själv varit i oerhört tuffa relationer tidigare o det var ingen i omgivningen som hade det blekaste om.) Stor kram!

    SvaraRadera
  8. Well, som utomstående läsare förstår man absolut ingenting, men det var säkert inte meningen heller. Synd, för det var en snygg blogg!

    Lycka till iallafall!

    SvaraRadera