fredag 2 april 2010

Rastlös?!

Sitter här i soffan med en kopp kaffe, båda barnen sover och karln är ute och fixar det sista inför påskmiddagen ikväll. Och jag sitter och är rastlös!? Borde ju njuta av att jag äntligen får 2 minuter för mig själv, eller? Har inget att göra, har man vart vaken sen halv sex så har man ju faktiskt hunnit med dom flesta sakerna som var på schemat. ;-)
Så jag tänker nog fortsätta sitta här med mitt kaffe, och njuta av att jag faktiskt kan lyssna på Spotify (just nu spelas Mando Diao - Gloria, min bästaste bli glad låt! =) ) istället för barnkanalen.
Har massa tankar och funderingar som virvlar runt i huvudet, men jag orkar inte ta i tu med dom just nu. Jag kommer att tänka ihjäl mig snart känner jag. Måste man som mamma verkligen tänka hela tiden? Kan man inte bara få vara tom i huvudet, om så bara för en liten stund?


Glad Påsk på er alla och hoppas att ni får en trevlig helg!

2 kommentarer: